Films en seriesFilms en series

vrijdag 7 mei 2010

Definitief

Het grote uitmelken gaat weer beginnen: Quantum of Solace wordt in juli opnieuw uitgebracht als Defintive Edition op blu-ray en dvd.

Ik zat er al op te wachten. Heb vorig jaar niet voor niets de single-disc aangeschaft. Ook omdat ik die cover net iets mooier vind. Het voorbeeld dat hier wordt gepresenteerd is nog in de ontwikkelingsfase. En naar het schijnt wordt het een 'lenticular' voorkant, een soort 3D-variant. Beetje kinderspeelgoed als je het mij vraagt. Mijn dochter heeft er een placemat van van Winnie the Pooh.

Hoe dan ook - het gaat natuurlijk om de extra's. Audiocommentaar van regisseur Forster, verwijderde scènes, zoals het originele einde, en tal van meer toevoegingen waarvoor de Bond-liefhebber ook deze keer weer naar de winkel holt.

Wát de extra extra's zijn is nog niet bekend. Evenals de verschijningsdatum in Nederland. Regio 4 (wij hanteren Regio 2) komt uit op 28 juli. Ik verwacht niet dat het bij ons veel langer hoeft te duren.

Vraag ik mij alleen wel af hoe overtreffender we nog kunnen gaan. Van Special Edition naar Ultimate en nu dus Definitive. Lijkt mij dat we hiermee het dak wel hebben bereikt.

...Ze bedenken daarna ongetwijfeld weer iets nieuws.

1 opmerking:

LVA zei

Niet zo'n heel mooi hoesje als je 't mij vraagt. Ook jammer dat deze film in zo'n 'hoezen-serie' wordt gestopt, in plaats van een volledig eigen hoes te ontwerpen. Meer titels uit deze serie zijn o.a. Platoon (http://www.ezydvd.com.au/g/i/p/794138.jpg) en X-Men (http://chaos.com/coverscan/1490000/1486459.jpg).


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures