Films en seriesFilms en series

donderdag 27 mei 2010

Diefstal

Jaren geleden iets via Click&Buy besteld, betaald en alles in orde. Begin dit jaar een mail dat ze 0,38 euro zouden afschrijven omdat ik nog wat geld op mijn Click&Buy-rekening had staan en daar al ruim een jaar niets meer mee gedaan had. Soort administratiekosten.

Aangezien ik ze destijds gemachtigd had bij mijn rekening te kunnen komen - inderdaad, de centen werden afgeschreven. Ik teruggboekt, want het gaat om het principe. Ik ben het er namelijk niet mee eens.

Goed. Ik een giftcard gebruikt voor aanschaf via iTunes. Een en ander besteld, bedrag van de giftcard afgeboekt... Is opeens mijn iTunes account geblokkeerd. Kan zelfs niet bij mijn tegoed van de giftcard.

Vragen bij Apple hoe dat zit. Binnen 24 uur een 'persoonlijk' antwoord van Ajay, hij zou het regelen en inderdaad, ik kon weer gebruikmaken van iTunes Store.

En dan opeens een rekening van 15,38 euro van Click&Buy. En ook deze werd korte tijd later afgeboekt. Opnieuw incasso-opdracht ongedaan gemaakt. Want 38 cent of ruim 15 euro - het klopt gewoon niet.

Tot gisteren het bedrag plots met 30,38 euro werd verhoogd! Omdat ik bang ben dat ik misschien iets over het hoofd heb gezien (ik scroll de kleine lettertjes altijd weg) toch maar betaald. Want deze verhiging loopt wel erg snel op.

Nu het vriendelijke verzoek gestuurd om mij het geld terug te geven. Incluis een excuus. Ik heb namelijk niets besteld bij Click&Buy.

Wat zij doen heet toch gewoon diefstal?

3 opmerkingen:

LVA zei

Waar is de Bond-link? ;-)

JW Pepper zei

Op de foto staan de meest kwaadaardige Bondvillians!

LVA zei

Samen met de moeder van Daniel Craig... ;-)


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures