Films en seriesFilms en series

woensdag 20 oktober 2010

Heisa

Tja, die poster van Sint, de nieuwe Dick Maas. Aanstootgevend voor de tere kinderziel? Dat valt allemaal best wel mee.

Lelijk. Dat is -ie wel die poster. Waarom zo expliciet die monsterachtige Sinterklaas? Het wordt meteen zo’n open deur. Ik zou eerder gaan voor een minimalistisch ontwerp, waar ik sowieso een voorstander van ben. Volle maan, kale boomtoppen en precies in die volle maan die zeisachtige staf. Die staf vind ik namelijk wel mooi. Dat geeft een sterk beeld. Geeft niets cadeau en laat enkel de dreiging zien.

En op die manier had Dick Maas én een mooie poster gehad en niet zoveel heisa. ....Maar ook veel minder publiciteit.


In mijn zoektocht naar bovenstaande filmposter, werd mijn commentaar direct alweer ontkracht. Want, wat kwam ik tegen?

1 opmerking:

JW Pepper zei

Ik vond die opmerking van Albert Verlinde tegen Johan Nijenhuis in boulevard geniaal.

Hier bij de TV draait door: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews[cat]=238&no_cache=1

Toch zou het me niets verbazen als Nijenhuijs met Maas heeft afgesproken om zo'n discussie op te laaien.


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures