Films en seriesFilms en series

woensdag 1 juni 2011

Ook Mladic wil VARA gids weren

Het is te leuk om te laten liggen (en de Russen in de Bond-films hebben ook altijd zulke pakkies aan): Ron Boszhard wil de VARA gids van deze week uit de schappen. Lucky TV heeft daar een grap geplaatst waarop Boszhard als Mladic te zien is. De tekst bij dit artikel: 

Ik wilde graag een keer als oorlogsmisdadiger op de foto. Begrijp me niet verkeerd, ik vind oorlogsmisdaden heel erg. Ik zou zoiets zelf nooit doen, genocide bijvoorbeeld. Maar het leek me juist leuk omdat het zo contrasteert met mijn eigen karakter; ik kies vaak de makkelijkste weg, ben bepaald geen vechter. Zoiets kun je van bijvoorbeeld Ratko Mladic niet zeggen. Ik had zelf nooit van die man gehoord, maar ik zag hem vandaag op tv omdat hij was gearresteerd in TsjechiĆ« of zoiets, en ik vond het wel een geinig hoedje. 

Via welingelichte bronnen uit Scheveningen weet ik toevallig dat ook Ratko Mladic woedend is op de VARA gids. De vergelijking met Ron Boszhard wenst hij (ook al is daar weinig van over) zelfs zijn ergste vijand niet toe!

Gelukkig is Dit was het nieuws terug. We hebben altijd de foto's nog...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

smakeloos

Anoniem zei

smakelijk


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures