Films en seriesFilms en series

vrijdag 19 augustus 2011

Vette knipoog

Achter de schermen is Bond Blog koortsachtig aan het werk de meest informatieve Nederlandse Bond-site te worden. Of eigenlijk 'te blijven'. Vandaar dat het wat stil lijkt, maar dat is schijn.

Wat hebben we tot nu toe in petto. Zoals eerder deze week al aangekondigd is er die eregalerij met Obituaries (opdat deze zo leeg mogelijk moge blijven). Ik ben nog aan het nadenken hoe we uiteindelijk álle dooien uit de Bond-historie daar kunnen plaatsen. Dat is wel zo netjes, maar heeft beslist geen haast.

Dan zijn er, ook hier rechts te zien, de biografieën van de James Bond-acteurs. Connery en Lazenby staan er inmiddels op, de volgende vier zullen een dezer dagen ook geplaatst worden.

En dan is er die prachtige advertentie. De centen stromen inmiddels met bakken binnen. Ik mag contractueel gezien niemand vragen om erop de te klikken. Dat doe ik dan ook niet. Vette knipoog.

Kortom. Als er toch niets te melden valt over Bond 23, dan houden we onszelf op deze manier lekker bezig. Het tenslotte hartje winter. Lekker de hele dag bij de kachel...

3 opmerkingen:

LVA zei

Wat voor advertentie? Oh ja, ik gebruik Firefox met Ad Blocker Plus... ;-)

JW Pepper zei

Super! Heb al een paar keer op de links geklikt!

Dit blog wordt steeds beter en professioneler!

Misschien de links onder het kopje bond bio's wat groter maken? Kan maar net lezen dat er 'Sean Connery' staat. (of een leesbril kopen)

JW Pepper

Jasper Hartog zei

Dan vrees ik toch dat het de leesbril wordt. Heb gekeken, maar zie niet waar ik het kan veranderen. Zou je mij daar een screenshot van willen sturen? Volgens mij ziet het er op iedere pc of Mac weer anders uit.

Dank voor het klikken. Had niet gehoeven ;)


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures