Films en seriesFilms en series

zondag 6 september 2009

Bond-stop

Even een tijdje geen Bond-films kijken. Dat is DE manier om straks weer opnieuw van de films te genieten. Denk ik.

Mijn dochter Benthe is nu ruim anderhalf. Te jong om Bond te bevatten. Maar over een aantal jaren zal ze er toch aan moeten geloven: eerst Dr. No en stevig doorkijken tot Bond 23 of 24 tegen die tijd.

Er is een periode geweest dat ik echt met tintelend plezier naar de gunbarrel keek. Een moment van extase. Wat nu gaat komen gaat alles te boven. Kinderfantasie, zal er ook mee te maken hebben. Natuurlijk verdwijnt dat gedeeltelijk naarmate je ouder (en wijzer) en minder bevankelijk wordt. Ik hoop dat ik dat weer terugkrijg als ik A minder vaak een Bond-film bekijk en B dat ik door Benthe weer met andere, nieuwe, ogen de avonturen ga beleven.

Dus voorlopig even een stop: behalve dan als ik voor het werk (deze blog of voor welk media-optreden dan ook) mijn geheugen zal moeten opfrissen. Zal ik uit voorzorg de koffer gewoon even naar zolder brengen?

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures