Films en seriesFilms en series

maandag 19 oktober 2009

Spelregels

Het blijft een Bond-blog, maar een beetje reclame maken voor andere films, dat mag best. ...Ik verander de spelregels zoals het mij uitkomt.

Maar... natuurlijk wel altijd Bond gerelateerd. Al is het soms wat ver gezocht. Zoals bij onderstaande trailers die ik graag onder de aandacht wil brengen. Omdat Martin Scorsese een van de beste regisseurs ter wereld is. En naar de tweede ben ik gewoon razend benieuwd, omdat het gebaseerd is op mijn favoriete sprookje.

In de eerste speelt Max von Sydow een kleine rol, bekend als Blofeld uit de nep-Bond Never Say Never Again. En in de tweede trailer komen we Crispin Glover tegen, de zoon van Bruce Glover, die Mr. Wint speelt in Diamonds Are Forever. Inderdaad, met name de laatste is wel wat ver gezocht. Neemt niet weg: geniet ervan!






Let op 0:42 op Humpty Dumpty. Dat is Matt Lucas van Little Britain!

En dat allemaal om te laten zien dat ik eindelijk het formaat van Youtube-filmpjes eigenhandig weet te veranderen. Wat een aansteller...

1 opmerking:

JW Pepper zei

Shutter Island wordt een topper, ik denk een van de beste films ooit! Scorcese + DiCaprio moet altijd een topfilm opleveren.


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures