Films en seriesFilms en series

woensdag 8 september 2010

Eervol

Dat is nog eens scoren. Je photoshopt niet onaardig, bent fan van James Bond en knutselt in de loop der jaren een flinke hoeveelheid fanposters bij elkaar. Fransman Stéphane Tron van 007Art is zo iemand. Ik ken hem wel.

Zaterdag was The Living Daylights op de buis. Bij de aankondiging in de VARA gids stuit ik plots op de poster die ze erbij hebben geplaatst (zie hier rechts). Een frisse poging, maar beslist geen officiële prent waar Eon Productions mee in zou stemmen.

Blijkbaar doen ze dus maar wat bij die gidsredactie. Postertje nodig, even Googlen, et voila de mist in.

Natuurlijk wil ik dat ook! Mijn teaserposter van Quantum of Solace vind ik persoonlijk nog steeds erg sterk. Laten ze die bij de eerste tv-vertoning van QOS maar plaatsen.

Hier zijn overigens nog wat meer posters van mijn hand die op 007Art te bewonderen zijn...

1 opmerking:

LVA zei

Haha, 'Dangerous' is verkeerd gespeld... :-P

Die teaser voor QoS van jou blijft super!


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures