Films en seriesFilms en series

donderdag 25 augustus 2011

Mooie rotzooi

Factory Entertainment gaat weer een lijn Bond-replica's uitbrengen. Op stapel staan: de SPECTRE-ring van Blofeld uit From Russia with Love, de homer uit Goldfinger, het spacepistool uit Moonraker en de GoldenEye-device. En als klap op de vuurpijl treft Factory Entertainment voorbereidingen op het attachékoffertje uit Russia.


In een bijdrage van James Bond Lifestyle (zie hieronder) legt Barry Eldridge uit dat het spacewapen uit Moonraker een van de weinige wapens is die nagemaakt mag worden. Met het oog op de veiligheid is het niet toegestaan om een Walther PPK te vervaardigen. Daar valt wel iets voor te zeggen, maar het is wel jammer.


Niet dat ik ook maar iets hiervan zal kopen. Want wat moet ik ermee. ...Alhoewel. Die Golden Gun van een aantal jaren geleden, is echt ontzettend mooi. Maar zo duur.

1 opmerking:

R zei

Ik zou persoonlijk alleen voor de spectre ring gaan, dat wapen uit Moonraker wil ik niet me gezien worden;-) Ben benieuwd of het koffertje ook voorzien zal worden met het demontabele geweer. Zal wel niet om dezelfde redenen als de Walther.


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures