Films en seriesFilms en series

vrijdag 20 april 2012

Even scoren met Megan Fox

Blogger, de service van Google waarin Bond Blog wordt gemaakt, is sinds kort vernieuwd. Zo kun je per bericht bijvoorbeeld een duidelijk overzicht van de bezoekersaantallen opvragen.


En al maak ik deze blog voornamelijk om mijn Bond-ei kwijt te kunnen, bezoekersaantallen interesseren mij wel degelijk. Net als het aantal volgers op Twitter.

Na een korte inventarisatie moet ik echter een schrikbarende conclusie trekken: James Bond interesseert bijna niemand iets. Het is ene Megan Fox die dagelijks de meeste bezoekers naar Bond Blog trekt. Deze Amerikaanse actrice heeft níets met Bond te maken...

Dus: hoe meer Megan Fox, hoe meer bezoekers. Kijken of het met dit bericht ook gaat lukken.


Lekkere foto erbij en scoren maar! Nogmaals, dit heeft helemaal niets met 007 te maken, want dat interesseert niemand een reet.

De top drie best bezochte pagina's op Bond Blog:
3. Ook Mladic wil VARA gids weren (1270 bezoekers), over een grap van Lucky TV waar TROS-lolbroek Ron Boszhard niet om kon lachen
2. De ontvoering van een Bond-sponsor (1327 bezoekers), over de verfilming van de (steengoede) Heineken-ontvoering.
1. Wie is Megan Fox? (12449 bezoekers), over Megan Fox dus, die op dezelfde dag jarig is als Pierce Brosnan...

En ondertussen: ik heb nog steeds geen idee wie die leuke Megan Fox is. Maar dat interesseert mij dus weer niets, ze is wel goed voor de zaak...

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures